KKK

Korduma kippuvad küsimused

 

 

1. Miks ma ei saa tooteid ostukorvi lisada?

Oleme üritanud kindlustada e-poe toimimise igas brauseris, kuid kahjuks esinevad mõnedes vanemates Internet Exploreri versioonides vead, mis takistavad e-poel korrektselt toimida. Põhiliselt puudutab see Internet Exploreri versioone 9.0 ja 8.0. Kui teil ei õnnestu tooteid ostukorvi lisada, ja kasutate Internet Explorerit, siis palume kas brauserit uuendada, või kasutada näiteks Chrome või Firefox brausereid. 

 

2. Kuidas saan kauba kätte?

Kauba kätte saamiseks Eestisiseselt on Rosena e-poes kaks võimalust: Ise järele tulemine ja SmartPostiga automaati kohale toimetamine. SmartPostiga saatmine on tasuta kõigile tellimustele, mil ostukorvis on vähemalt 40 euro väärtuses. Ise järele tulemise valikut valides saate alates 02.10.2014 oma tellimuse kätte Loodustoode OÜ poest Tallinnas (Aadress: Kadaka tee 1/3).

 

3. Miks Rosena ei kasuta Eesti Posti?

Valisime oma partneriks SmartPosti, sest meie senine koostöö on olnud usaldusväärne ja klientide jaoks mugav. Teame alati, et pakid jõuavad soovitud sihtkohta kiiresti ja kindlalt ning SmartPosti automaate leiab üle kogu Eesti. 

 

4. Miks teil ei ole toodete juures välja toodud täielikku koostisainete nimekirja?

Toodete tutvustamisel oleme eesmärgiks võtnud pakkuda tarbijatele võimalikult lihtsat ja selget seletust toodete mõju ja toimeainete kohta. Nii oleme võimaluse korral tooteid tutvustavates tekstides välja toonud Eesti keelde tõlgitud aktiivsed toimeained.

Toodete täielik koostisainete nimekiri sisaldab endas ladinakeelseid toimeainete ja lisa-ainete nimetusi, mis enamiku tarbijate jaoks on ebainformatiivne. Seetõttu kogu koostisainete nimekirja me toodete juurde ei lisa. Küll aga on seda alati võimalik meilt küsida, kirjutades e-kirja aadressile info@rosena.ee ning saadame teile teid huvitavate toodete kohta kogu koostisainete loetelu.