3.Kauba kättetoimetamine ja tarneaeg
3.1. Postitamine
3.1.1. Tellimus postitatakse, kui makse on laekunud Rosena omanikfirma Rosena DK OÜ arvelduskontole.
3.1.2. Tellitud kaup postitatakse võimalusel kahe (2) tööpäeva jooksul alates tellimise hetkest, kuid mitte hiljem kui seitsme (7) tööpäeva jooksul alates makse laekumisest (v.a tooted, millel on eraldi märgitud eeldatav pikem tarneaeg). Tööpäeviti, enne kell 14.00 saabunud tellimused postitatakse võimaluse korral samal päeval.
3.1.3. Nädalavahetustel ja riigipühadel kauba komplekteerimist ja postitamist ei toimu.
3.1.4. Rosena ei kohustu tellimust postitama, kui makse Rosena DK OÜ arvelduskontole ei ole laekunud.
3.2. Kauba Eesti-sisesed kättetoimetamise võimalused
3.2.1. Tulen ise järele – kui tellimus on väljastamiseks valmis, saadetakse kliendi e-postile teavitus. Kaubad väljastatakse Rosena e-poe lepingulise partneri juurest, Beautyfor kauplusest Magistrali keskuses, Tallinnas.
3.2.2. Pakiautomaat – tellimuste täitmiseks kasutatakse Omniva, SmartPosti ja DPD (edaspidi transpordifirma) pakiautomaate. Kui tellimus on transpordifirmale edastatud, peaks see kliendini jõudma 1-3 päevaga. Transpordifirma toimetab tellimusi automaatidesse ka nädalavahetustel. Kauba pakiautomaati saabumisel edastab transpordifirma kliendile teavituse SMS sõnumiga. Kui kliendi poolt märgitud telefoninumbrile ei ole võimalik teavitust saata, saadetakse see Transpordifirma poolt kliendi e-postile. Transpordifirma toimetab paki kohale teie poolt valitud pakiautomaati. Hilisem kättesaamiskoha muutmine on võimalik lisatasu eest.
3.2.2.1 Kui Klient ei lähe tellimusele pakiautomaati hoiustamisaja jooksul järele, tagastatakse tellimus Rosena DK OÜ-le. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma Rosena DK OÜ-le paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu Transpordifirma kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.
3.2.2.2 Tellimine DPD ja Omniva automaatidesse - nimetatud automaadid asuvad välitingimustes ja temperatuur neis ei ole kontrollitud suvel ega talvel. Valides kassas nimetatud automaadid transpordimeetodina, tellib klient toote omal vastutusel, sest toode võib liigse kuuma või külma tõttu rikneda. Soovitame oma paki nimetatud automaatidest kiiresti esimesel võimalusel välja võtta.
3.2.3 Kullerteenusega kliendi soovitud asukohta. Kullerteenuse teostaja võtab Kliendiga ühendust, ning lepitakse kokku tellimuse kättesaamiseks sobiv aeg ja koht. Klient kohustub olema kokku lepitud ajal ja kohas, et kullerteenust saaks teostada. Kui klient ei ole kokku lepitud ajal ja kohas saadaval, tagastatakse tellimus Rosena DK OÜ-le. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma Rosena DK OÜ-le paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.
3.3 Välisriikidesse toodete saatmise võimalused:
3.3.1. Omniva Postiga e-poes välja toodud sihtriikidesse maksikirjana (postkontorisse), fikseeritud tariifiga 8.50-11.50 eurot. Kui Klient ei lähe tellimusele postkontorisse hoiustamisaja jooksul järele, tagastatakse tellimus Rosena DK OÜ-le. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma Rosena DK OÜ- paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu Omniva kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.
3.3.2. Soome Itella SmartPost pakiautomaati. Tellitud kaup postitatakse võimalusel kahe (2) tööpäeva jooksul alates tellimise hetkest, kuid mitte hiljem kui seitsme (7) tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Tööpäeviti, enne kell 14.00 saabunud tellimused postitatakse võimaluse korral samal päeval. Kui tellimus on SmartPosti edastatud, peaks see kliendini jõudma Helsingis 2-4 päevaga ning mujal Soomes 3-7 päevaga. SmartPost toimetab tellimusi automaatidesse ka nädalavahetustel. Kauba pakiautomaati saabumisel edastab SmartPost kliendile teavituse SMS sõnumiga. Kui kliendi poolt märgitud telefoninumbrile ei ole võimalik teavitust saata, saadetakse see SmartPosti poolt kliendi e-postile. Smartpost toimetab paki kohale teie poolt valitud pakiautomaati. Hilisem kättesaamiskoha muutmine ei ole võimalik.
3.3.2.1 Kui Klient ei lähe tellimusele SmartPosti pakiautomaati hoiustamisaja jooksul järele, tagastatakse tellimus Rosena DK OÜ-le. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma Rosena DK OÜ-le paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu SmartPosti kehtiva hinnakirja järgi. Kui tellimus on tagastatud Rosena DK OÜ-le ja Klient loobub tellimusest, siis esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.
3.3.3 DPD ja DHL kulleriga fikseeritud riigipõhise tariifiga, mida kuvatakse kassas enne ostu sooritamist. Kui Klient ei ole kullerile kättesaadav, tagastatakse tellimus Rosena DK OÜ-le. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma Rosena DK OÜ- paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu transpordifirma kehtiva hinnakirja järgi. Kui tellimus on tagastatud Rosena DK OÜ-le ja Klient loobub tellimusest, siis esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.
3.3.4 Tellides toote riiki, kuhu toote kätte toimetamiseks on tarvilik läbida tolli- või muud täiendavad protseduurid lisaks kauba vedajale üle andmisele, kohustub Klient nende protseduuride kohase ja õigeaegse täitmise eest ise hoolt kandma.
3.4. Transporditeenuste hinnakiri, tasuta kohaletoimetuse võimalus ning eelduslik transpordiaeg
Riik | Transpordivalik | Tellimuse saatmise kulu | Tasuta saatmine | Transpordiaeg |
Eesti | Tulen ise järele | 0 | Jah | 2-7 tööpäeva |
| SmartPost ja Omniva Pakiautomaat | 2.50-2.99€ | Smartposti Tellimustele, mis ületavad 50€ | 2-7 tööpäeva |
| DPD automaadid ja Pickup punktid | 2.10€ | Tellimustele, mis ületavad 50€ | 2-7 tööpäeva |
| Kullerteenus | 5.50-6€ | Tellimustele, mis ületavad 80€ | 1-2 tööpäeva |
Soome | SmartPost Pakiautomaat | 11€ | al 100€ | 2-7 tööpäeva. Helsingi piirkonnas 2-3 päeva, mujal Soomes 3-7 päeva |
| Omniva maksikiri | 8.50€ | Ei | 7-14 tööpäeva |
Läti | Omniva maksikiri DPD pakiautomaat | 8.50€ 5.50€ | Ei | 7-14 tööpäeva kuni 7 tööpäeva |
Leedu | Omniva maksikiri DPD pakiautomaat | 8.50€ 6.20€ | Ei | 7-14 tööpäeva kuni 7 tööpäeva |
Muu maailm | Omniva maksikiri | 11.90€ 14.90€ | al 150€ al 200€ | 7-30 päeva Euroopas. Euroopast väljas 14- 60 päeva |
3.5. Eestisiseselt pakub Rosena e-pood tasuta saatmise võimalust automaatidesse tellimustele, mille lõppväärtus (peale soodustusi) enne transpordikulu on vähemalt ülalpool tabelis märgitud summa. Loomatoodetele tasuta transporti ei pakuta. Välisriikidesse on tasuta transpordi lävendiks Euroopas 100€ ja väljaspool Euroopat 150€.
3.6. Jätame endale õiguse punktides 3.4 ja 3.5 tasuta transpordiks sätestatud minimaalset ostusummat muuta või alandada näiteks kampaaniate puhul.
3.7. Palun jälgige, et tellimuse sisestamisel on kontaktandmed esitatud korrektselt. Rosena ei vastuta toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituse eest juhul, kui see on tingitud sisestatud andmete ebatäpsusest või ebaõigusest. Rosena ei vastuta ka tellimuse tagastamise kulude eest, kui see on tingitud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
3.8. Juhul kui toode on laost otsas, teavitab Rosena klienti e-posti või telefoni teel esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul alates tellimuse jõustumisest.
3.9. Rosena on kohustatud kauba tarnima hiljemalt 30 päeva jooksul. Kui kaupa ei ole võimalik tarnida, informeeritakse klienti sellest e-posti teel ning tagastatakse Kliendi poolt makstud summa viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul.
Name | |
Kõik perioodil 14-30.09.2023 esitatud tellimused osalevad loosis, millega loosime välja 3x50€ kinkekaarti e-poes ostlemiseks.
Loo konto ja saa preemiaks 5€ ostlemiseks
Kuidas saada 5€? Lihtne, mine "loo konto" nupu kaudu kliendikontot looma. See võtab 2 minutit, ning seejärel lisandub kliendikontole automaatselt 5€ boonusraha, mida saab kasutada tellimuselt soodustuse saamiseks.
PS! pakkumine kehtib, kui lähed kohe otse pop-up'ilt kontot looma.
Tänan, ma ei vaja boonusraha