Transport ja tarneaeg

3.Kauba kättetoimetamine ja tarneaeg

3.1. Postitamine

3.1.1.     Tellimus postitatakse, kui makse on laekunud Rosena omanikfirma Rosena DK OÜ arvelduskontole.

3.1.2.     Tellitud kaup postitatakse võimalusel kahe (2) tööpäeva jooksul alates tellimise hetkest, kuid mitte hiljem kui seitsme (7) tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Tööpäeviti, enne kell 14.00 saabunud tellimused postitatakse võimaluse korral samal päeval.

3.1.3.     Nädalavahetustel ja riigipühadel kauba komplekteerimist ja postitamist ei toimu.

3.1.4.     Rosena ei kohustu tellimust postitama, kui makse Rosena DK OÜ arvelduskontole ei ole laekunud.

 

3.2. Kauba Eesti-sisesed kättetoimetamise võimalused

3.2.1.     Tulen ise järele – kui tellimus on väljastamiseks valmis, saadetakse kliendi e-postile teavitus. Kaubad väljastatakse Rosena e-poe lepingulise partneri juurest, Beautyfor kauplusest Magistrali keskuses, Tallinnas (avatud E-P 10:00-21:00).

3.2.2.     Pakiautomaat – tellimuste täitmiseks kasutatakse SmartPosti pakiautomaate. Kui tellimus on SmartPosti edastatud, peaks see kliendini jõudma 1-3 päevaga. SmartPost toimetab tellimusi automaatidesse ka nädalavahetustel. Kauba pakiautomaati saabumisel edastab SmartPost kliendile teavituse SMS sõnumiga. Kui kliendi poolt märgitud telefoninumbrile ei ole võimalik teavitust saata, saadetakse see SmartPosti poolt kliendi e-postile. Smartpost toimetab paki kohale teie poolt valitud pakiautomaati. Hilisem kättesaamiskoha muutmine ei ole võimalik.

3.2.2.1 Kui Klient ei lähe tellimusele SmartPosti pakiautomaati hoiustamisaja jooksul järele, tagastatakse tellimus Rosena DK OÜ-le. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma Rosena DK OÜ-le paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu SmartPosti kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav. 

3.2.3 Omniva postiga postkontorisse tasu eest.

3.2.3.1 Kui Klient ei lähe tellimusele postkontorisse hoiustamisaja jooksul järele, tagastatakse tellimus Rosena DK OÜ-le. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma Rosena DK OÜ-le paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu Omniva kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.

3.2.4 Kullerteenusega kliendi soovitud asukohta. Kullerteenuse teostaja võtab Kliendiga ühendust, ning lepitakse kokku tellimuse kättesaamiseks sobiv aeg ja koht. Klient kohustub olema kokku lepitud ajal ja kohas, et kullerteenust saaks teostada. Kui klient ei ole kokku lepitud ajal ja kohas saadaval, tagastatakse tellimus Rosena DK OÜ-le. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma Rosena DK OÜ-le paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.

3.3 Välisriikidesse toodete saatmise võimalused:

3.3.1.     Omniva Postiga e-poes välja toodud sihtriikidesse maksikirjana (postkontorisse), fikseeritud tariifiga 8.50-11.50 eurot. Kui Klient ei lähe tellimusele postkontorisse hoiustamisaja jooksul järele, tagastatakse tellimus Rosena DK OÜ-le. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma Rosena DK OÜ- paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu Omniva kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.

 

3.3.2.     Soome Itella SmartPost pakiautomaati. Tellitud kaup postitatakse võimalusel kahe (2) tööpäeva jooksul alates tellimise hetkest, kuid mitte hiljem kui seitsme (7) tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Tööpäeviti, enne kell 14.00 saabunud tellimused postitatakse võimaluse korral samal päeval. Kui tellimus on SmartPosti edastatud, peaks see kliendini jõudma Helsingis 2-4 päevaga ning mujal Soomes 3-7 päevaga. SmartPost toimetab tellimusi automaatidesse ka nädalavahetustel. Kauba pakiautomaati saabumisel edastab SmartPost kliendile teavituse SMS sõnumiga. Kui kliendi poolt märgitud telefoninumbrile ei ole võimalik teavitust saata, saadetakse see SmartPosti poolt kliendi e-postile. Smartpost toimetab paki kohale teie poolt valitud pakiautomaati. Hilisem kättesaamiskoha muutmine ei ole võimalik.

3.3.2.1 Kui Klient ei lähe tellimusele SmartPosti pakiautomaati hoiustamisaja jooksul järele, tagastatakse tellimus Rosena DK OÜ-le. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma Rosena DK OÜ-le paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu SmartPosti kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.

 

3.3.3 Tellides toote riiki, kuhu toote kätte toimetamiseks on tarvilik läbida tolli- või muud täiendavad protseduurid lisaks kauba vedajale üle andmisele, kohustub Klient nende protseduuride kohase ja õigeaegse täitmise eest ise hoolt kandma.

 

 

3.4. Transporditeenuste hinnakiri, tasuta kohaletoimetuse võimalus ning eelduslik transpordiaeg

Riik

Transpordivalik

Tellimuse saatmise kulu

Tasuta saatmine

Transpordiaeg

Eesti

Tulen ise järele

0

Jah

2-7 tööpäeva

 

SmartPost Pakiautomaat

2.80€

Tellimustele, mis ületavad 40€

2-7 tööpäeva

 

Omniva Post, postkontorisse

4€

Ei

2-7 tööpäeva

 

Kullerteenus

5.50€

Ei

1-2 tööpäeva

Soome

SmartPost Pakiautomaat

11€

Ei

2-7 tööpäeva. Helsingi piirkonnas 2-3 päeva, mujal Soomes 3-7 päeva

 

Omniva maksikiri

8.50€

Ei

kuni 7 tööpäeva

Läti

Omniva maksikiri

8.50€

Ei

kuni 7 tööpäeva

Leedu

Omniva maksikiri

8.50€

Ei

kuni 7 tööpäeva

Muu maailm

Omniva maksikiri

11.50€

Ei

7-14 päeva Euroopas. Euroopast väljas 7- 30 päeva

 

 

3.5. Eestisiseselt pakub Rosena e-pood tasuta saatmise võimalust SmartPostiga tellimustele, mille väärtus on vähemalt 40€. Välisriikide puhul Rosena e-pood tasuta saatmist ei paku.

3.6. Jätame endale õiguse punktides 3.4 ja 3.5 tasuta transpordiks sätestatud minimaalset ostusummat muuta või alandada näiteks kampaaniate puhul.

3.7. Palun jälgige, et tellimuse sisestamisel on kontaktandmed esitatud korrektselt. Rosena ei vastuta toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituse eest juhul, kui see on tingitud sisestatud andmete ebatäpsusest või ebaõigusest. Rosena ei vastuta ka tellimuse tagastamise kulude eest, kui see on tingitud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

3.8. Juhul kui toode on laost otsas, teavitab Rosena klienti e-posti või telefoni teel esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse jõustumisest.

3.9. Rosena on kohustatud kauba tarnima hiljemalt 30 päeva jooksul. Kui kaupa ei ole võimalik tarnida, informeeritakse klienti sellest e-posti teel ning tagastatakse Kliendi poolt makstud summa viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.