Püsikliendiprogramm

Püsikliendiprogramm

7.1. Üldist

7.1.1.     Rosena püsikliendil on online süsteemis oma konto, mille alt on võimalik vaadata ostuajalugu, koguda püsikliendipunkte, salvestada lemmiktooteid, osa võtta püsikliendi eripakkumistest ning hallata oma kontoga seotud infot.

7.1.2.     Rosena püsikliendiprogrammiga võivad liituda kõik üle 18-aastased eraisikud ning kõik juriidilised isikud. Püsikliendiprogrammiga liitumine on vabatahtlik, ning võimaldab registreerunud isikul osa saada püsiklientidele suunatud hüvedest. Püsikliendiprogrammiga saab liituda ostu sooritamisel või kodulehel lingilt Loo konto/Registreeru.

 

7.2. Püsikliendi privileegid:

7.2.1.     Võimalus koguda boonuspunkte, mida saab realiseerida kauba soetamiseks. Igalt ostult arvestatakse kliendi kontole boonuspunkte. Iga kulutatud 10 euro eest laekub kliendi kontole 1 punkt. Olles kogunud piisava summa boonuspunkte, saab klient neid ostu sooritamisel kasutada.

7.2.2.     Püsikliendipakkumised. Pakkumisi saadetakse e-kirjaga, ning nende saamise eelduseks on uudiskirjaga liitumine;

7.2.3.     Info kampaaniate, uudistoodete ja e-poe sooduspakkumiste kohta;

7.2.4.     Võimalus lisada oma kontole lemmiktooteid, mis on ostu sooritamiseks mugavalt eraldi kategoorias;

 

7.3. Hea teada

7.3.1.     Boonuspunktid kogunevad konkreetse erakliendi arvele ja kantakse sinna ostu sooritamisele järgneva 7 päeva jooksul. Püsikliendiprogrammi boonuspunktid kehtivad ühe aasta. Boonuspunkte kolmandatele isikutele edasi anda ei saa.

7.3.2.     Boonuspunkte arvestatakse vaid juhul, kui klient on Rosena e-poe püsikliendiks registreerunud ning ostu sooritamise hetkel oma kontole sisse loginud.

7.3.3.     Kliendikontol olevate boonuspunktide kohta saab infot püsikliendikeskkonda sisse logides, pöördudes Rosena poole e-kirjaga või helistades telefonile +372 6 500 059.